Search
Close this search box.

Ekspozita e Dorothea Lange! 10 portretet më ikonike nga një SHBA e humbur

Një ekspozitë në Galerinë Kombëtare të Artit në Uashington eksploron punën e fotografes legjendare Dorothea Lange, e cila kapi disa nga imazhet dokumentuese te paqëndrueshmërisë amerikane në shekullin e 20-të.

Pa titull (La Estrellita, kërcimtar “Spanjisht”), San Francisko, Kaliforni, 1919

Ky portret i Estrellitës, e cila ishte një kërcimtare me famë ndërkombëtare, është një nga veprat më të hershme të Lange.

“Ajo që e bën këtë ekspozitë të ndryshme nga ekspozitat e mëparshme të Dorothea Lange është se ne donim të tregonim ndikimin e trajnimit dhe karrierës së saj të hershme si fotografe portretesh në studio në veprat e saj dokumentare sociale,” thotë Brookman.

La Estrellita, 1919 (Kredia: Koleksioni Dorothea Lange)

Hopi Man, Arizona, 1923

Kjo është koha kur ajo sapo kishte filluar të fotografonte jashtë studios së saj.

Ajo nuk bëri shumë foto në ato udhëtime, por ato që kanë mbijetuar janë vërtet interesante.

“Kjo është koha kur ajo sapo kishte filluar të fotografonte jashtë studios së saj”, shpjegon Brookman.

“Ajo nuk bëri shumë foto në ato udhëtime, por ato që kanë mbijetuar janë vërtet interesante. Ato janë shumë më të drejtpërdrejta se imazhet e saj në studio.”

Hopi Man, 1923 (Kredia: Koleksioni i Dorothea Lange)

Vajza vendase amerikane, Taos, New Mexico, 1931

Në këtë imazh sheh një “lidhje vërtet të drejtpërdrejtë midis Lange dhe vajzës. Ka një ndjenjë mirëkuptimi mes tyre. Ajo po shikon drejt kamerës dhe duket mjaft rehat.

Vajza vendase amerikane, Taos, New Mexico 1931 (Kredia: Koleksioni Dorothea Lange)

White Angel Breadline, San Francisko, Kaliforni, 1933

Lange ishte në studion e saj duke parë poshtë dhe pa aq shumë varfëri sa që mori një vendim për të marrë me vetëdije kamerën e saj nga studioja në rrugët e San Franciskos për të dokumentuar atë.

White Angel Breadline, San Francisko, Kaliforni, 1933 (Kredia: Koleksioni Dorothea Lange)

Demonstrata, San Francisko, 1934

E bërë në mes të Depresionit të Madh, Demostrata zbulon se si “Lange filloi të përdorte situatën për të vendosur më shumë informacion për ne, si fjalët në foto”.

Demonstrata, San Francisko, 1934 (Kredia: Dorothea Lange)

Erozioni njerëzor në Kaliforni (Nëna Migrante), 1936

Nëna Migrante, është bërë një nga imazhet fotografike më ikonike të të gjitha kohërave. Imazhi ishte një nga një seri fotosh të marra në kampin e Pea Picker në Kaliforni kur Lange punonte për Administratën Federale të Risistemimit.

Erozioni njerëzor në Kaliforni, (Nëna emigrante), 1936 (Kredia: Dorothea Lange / Muzeu J Paul Getty)

Në rrafshnalta, një kapele është më shumë se një mbulesë, 1938

Kjo fotografi konsiderohet “një risi në portret… Bëhet fjalë për karakterin e njeriut, jo vetëm për dukjen”.

Në rrafshnalta, një kapele është më shumë se një mbulesë, 1938 (Kredia: Dorothea Lange / Galeria Kombëtare e Arteve, Uashington)

Fëmijët e shkollës publike Weill San Francisko, Kaliforni, prill 1942,

Menjëherë pasi SHBA hynë në Luftën e Dytë Botërore, Lange u punësua nga Autoriteti i Zhvendosjes së Luftës për të dokumentuar japonezët amerikanë, të cilët tani shiheshin si një rrezik potencial dhe zhvendoseshin me forcë në kampet e burgimit.

Fëmijët e Shkollës Publike Weill, 1942 (Kredia: Dorothea Lange)

Portreti familjar, 1956

Kjo foto është bërë në një shtëpi para se të përmbytej por pasi ishte braktisur. “Është një imazh prekës që tregon se çfarë humbet kur një qytet i tërë përmbytet.’

Fëmijët e Shkollës Publike Weill, 1942 (Kredia: Dorothea Lange)

Fëmija Korean, 1958

Imazhi emocionues i fytyrës së një fëmije të vogël nga Lange është marrë në Korenë e Jugut pesë vjet pas përfundimit të Luftës Koreane, kur njerëzit jetonin në varfëri ekstreme.

Fëmijët e Shkollës Publike Weill, 1942 (Kredia: Dorothea Lange)
Almanart