Search
Close this search box.

“Io Capitano” i Matteo Garrone dhe Drama feministe “There’s Still Tomorrow” të dy fitues në çmimet “David di Donatello” të Italisë

Drama e Matteo Garrone e nominuar për Oscar “Io Capitano”, për odisenë e dy të rinjve afrikanë që vendosin të largohen nga Dakar për të arritur në Evropë dhe drama feministe e Paola Cortellesi “There’s Still Tomorrow” ishin të dy fituesit e mëdhenj në ndarjen e çmimeve të 69-të të David di Donatello në Itali.

“Io Capitano” fitoi David për filmin më të mirë, regjisor, producent, montazher dhe kinematografi, ndër të tjera çmime, ndërsa “”Io Capitano” i Matteo Garrone dhe Dramedia feministe “There’s Still Tomorrow” të dy fitues të mëdhenj në çmimet David di Donatello të Italisë”, i cili flet për gjendjen e një amvise të abuzuar në Romën e pasluftës dhe kishte 19 nominime, fitoi gjashtë statuja, duke përfshirë debutimin më të mirë regjisorial, aktoren, aktoren jo dytësore, skenarin dhe çmimin e audiencës.

“There’s Still Tomorrow” shënon debutimin regjisorial të aktores së njohur italiane Paola Cortellesi, e cila gjithashtu është aktore në film, është xhiruar bardh e zi dhe flet mbi të kaluarën neorealiste të Italisë, megjithëse me një kënd bashkëkohor fuqizimi femëror.

“E bëra këtë debutim në prag të menopauzës”, tha Cortellesi, i cili është 50 vjeç, ndërsa pranoi statujën për regjisorin më të mirë debutues. “Shpresoj se regjizorët më të rinj për herë të parë do të jenë gjithashtu në gjendje të marrin mbështetjen e industrisë,” shtoi ajo.

“There’s Still Tomorrow”, i cili u prodhua nga Mario Gianani për Wildside, një kompani Fremantle, me një buxhet rreth 8 milionë euro (8.6 milionë dollarë) fitoi më shumë se 39 milionë dollarë në Itali vitin e kaluar, duke mposhtur “Barbie” në vend dhe aktualisht po performon. edhe në Francë, ku ka fituar 4.4 milionë dollarë që nga publikimi i saj në mes të marsit.

“Rruga drejt ekuilibrit gjinor është ende e përpjetë, por ne duhet ta kthejmë këtë prirje, dhe jo vetëm në kinema,” tha presidenti i Akademisë David di Donatello, Piera Detassis më herët gjatë një ceremonie kur një kontingjent i madh i industrisë së filmit italian u takua me presidentin italian Sergio Mattarella në pallatin Quirinale. Detassis vuri në dukje gjithashtu se çmimet e këtij viti festojnë “autorë të mirënjohur, por në të njëjtën kohë përfshijnë shumë debutime”.

Fituesi tjetër ishte “Kidnapped” i Marco Bellocchio, historia e vërtetë e një djali hebre të marrë nga familja e tij dhe i detyruar të konvertohej në katolik në Italinë e shekullit të 19-të, i cili fitoi David për skenarin më të mirë të përshtatur, dizajnin e prodhimit, kostumet, grimin dhe flokët.

Special David shkoi te aktorja veterane italiane e skenës dhe ekranit Milena Vukotic, e cila ka punuar me Federico Fellini, Luis Buñuel dhe Andrei Tarkovsky, mes mjeshtrave të tjerë, dhe gazetarit, shkrimtarit dhe personalitetit televiziv të dashur të filmit dhe kulturës pop, Vincenzo Mollica. Nderi i karrierës shkoi për “Godfather of disco” të Italisë, Giorgio Moroder, i cili prodhoi këngë për Donna Summer, duke përfshirë “Love to Love You Baby” dhe “I Feel Love”, dhe konsiderohet si një nga arkitektët kryesorë të muzikës disko.

“Anatomy of a fall” e Justine Triet mori çmimin e filmit më të mirë të huaj.

David u mbajtën në Studiot Cinecittà të Romës, të cilat po i nënshtrohen një rinovimi rrënjësor dhe janë bërë një magnet për produksionet e Hollivudit si seriali gladiator i Roland Emmerich “Ata që do të vdesin”.

Lista e plotë të fituesve të David Awards 2024:

FOTOGRAFIA
“Io Capitano”, Matteo Garrone

REGJIZOR
Matteo Garrone, “Io Capitano”

REGJIZOR DEBUTUES
“There’s Still Tomorrow” Paola Cortellesi

PRODHUESI
“Io Capitano”, Matteo Garrone, Paolo Del Brocco

AKTORJA MË E MIRË
Paola Cortellesi, “There’s Still Tomorrow”

AKTORI MË I MIRË
Michele Riondino, “Palazzina Laf”

AKTORJA MBËSHTETËSE
Emanuela Fanelli, “There’s Still Tomorrow”

AKTORI MBËSHTETJES
Elio Germano, “Palazzina Laf”

SKENARI
Furio Andreotti, Giulia Calenda, Paola Cortellesi “There’s Still Tomorrow”

SKENARI MË I MIRË I PËRMATUR
Marco Bellocchio, Susanna Nichiarelli, “Kidnapped”

KINEMATOGRAFIA
Paolo Carnera, “Io Capitano”

EDITOR
Marco Spoletini, “Io Capitano”

DOKUMENTAR
“Dikush atje poshtë më pëlqen”, Mario Martone

KËNGA ORIGJINALE
“La Mia Terra”, në filmin “Palazzina Laf”. Muzika nga Diodato. Interpretuar nga Diodato.

ÇMIMI I AUDIENCËS
“There’s Still Tomorrow,” Paola Cortellesi

ÇMIMI I AUDIENCËS SË TË RINJVE DAVID
“There’s Still Tomorrow,” Paola Cortellesi

FILMI I SHKURTËR MË I MIRË
“Shitësi i mishit”, Margherita Giusti

FILMI MË I MIRË I HUAJ
“Anatomia e një rënieje”, Justine Triet

KARRIERË DAVID
Giorgio Morder

DAVID SPECIALE
Milena Vukotiq

DAVID SPECIALE
Vincenzo Mollica

Përkthyer nga Vogue Italy

Almanart