Mjegullnaja e ëndërruar e Monet ishte ndotje e klimës

Në një letër drejtuar gruas së tij në mars 1901, piktori francez, Claude Monet, u ankua për motin e keq që e pengoi të punonte, si dhe një pengesë tjetër e dukshme në krijimtarinë e tij.

“Gjithçka është aq e mirë sa e vdekur, pa tren, pa tym, pa varkë, asgjë për të ngacmuar pak frymëzimin,” shkroi ai .

Monet, i njohur si themeluesi i impresionizmit, ishte në Londër gjatë një prej tre udhëtimeve që ai bëri në qytet midis viteve 1899 dhe 1901, ku rezultuan mbi 100 piktura.

“Shtëpitë e Parlamentit, perëndimi i diellit,” nga Claude Monet (1913)

Referenca e tij për tymin që do të kishte ardhur me bollëk nga motorët me avull të varkave dhe trenave të asaj kohe si një shkëndijë e mundshme krijuese duket se mbështet një teori të mbajtur prej kohësh nga disa historianë arti rreth asaj që fshihej pas mjegullës dalluese të ëndrrave në veprën e Monet.

Një studim i fundit nga shkencëtarët e klimës ka gjetur prova të reja për ta konfirmuar atë. Ekipi vëzhgoi mbi 100 piktura të Monet dhe piktorit britanik Joseph Mallord William Turner, i cili ishte aktiv përpara Monet, me qëllimin për të gjetur një bazë për hipotezën se pikturat kapin qiej gjithnjë e më të ndotur gjatë Revolucionit Industrial.

Fokusi ishte te këta dy artistë, sepse ata pikturuan në mënyrë produktive peizazhe qytetesh, shpesh me motive të përsëritura, sipas autorëve të studimit citon CNN.

Almanart

Informohu për eventet më të bukura tani!

Bëhu pjesë përmes butonit “Subscribe” në newsletter “Almanart”.